Páginas

sexta-feira, 15 de março de 2013

Cose ConMigo un Sarouel ❤

Como vos contaba no anterior post, esta semana apunteime ao Cose Conmigo de Mi rincón de Mariposas. A proposta era coser un Sarouel para nos mesmas.... Como principiante absoluta, este é o meu primeiro CoseConmigo, e o meu primeiro patrón de roupa ( e para min!!!!). Estiven moooi emocionada toda a semana.

Como os contaba en el anterior post, esta semana me apunté al Cose Conmigo de Mi rincón de Mariposas. La propuesta era coser un Sarouel para nosotras... Como principiante absoluta, este es mi primer CoseConmigo, y mi primer patrón de ropa (y para mi!!!). Estuve muuuuuy emocionada toda la semana.


Despóis de varias pequenas complicacións domésticas, estados febriles leves, mocos, toses e demais incidencias... Tachán!!!!

Después de varias pequenas complicaciones domésticas, estados febriles leves, mocos, toses y demás incidencias.... Tachán!!!!

Ahí vai a secuencia do proceso en imaxes.

Ahí va la secuencia del proceso en imágenes.


Tiña todo preparado:
Metro e medio de tea de sudadeira finiña (desas de vrao) mercada na "Feira" dos Xoves en Santiago de Compostela, por 3€/metro. Unha ganga!

Metro y medio de tela de sudadera finita (de esas de veranillo) comprada na "Feira" de los Jueves en Santiago de Compostela, por 3€/metro. Una ganga!

A Tea
La tela



O marabilloso patrón de Dawn.
El maraviloso patrón de Dawn.

A máquina de Coser lista para a acción
La máquina de Coser lista para la acción


E a traballar.... Medir, axustar o patrón, cortar, poñer alfinetes.... bla, bla, bla....  e todo iso nun periquete.

Y a trabajar... Medir, ajustar el patrón, cortar, poner alfileres... bla, bla, bla... y todo ese en un periquete.



Levoume en total 5 horas. Si, xa sei que isto as mais pro o farán en menos tempo, pero unha ainda está moi pero que moi verde.

Me llevó en total 5 horas. Si, ya se que esto las más pro lo harán en menos teimpo, pero una está muy pero que muy verde todavía.







6 comentários:

  1. ¡¡qué post tan completo!! y qué fotos tan chulas!
    me encanta tu pantalón, queda súper bien en esta tela!
    gracias por participar :D
    aprovecho para hacerme fan de tu blog :) (si encuentro cómo jajaja)

    ResponderExcluir
  2. jajajajaaa... pues espera que empiece con las "pequeñas taras" que tiene el pantalón, porque solo se ve por fuera :P
    Lo de hacerte fan me encanta, tengo que poner el gadchet que todavía sigo construyendo este pequeño espacio. Pero gracias por comentármelo. Está claro que los blogs se nutren con la participación.

    Besiños!!!

    ResponderExcluir
  3. Quedouche moi ben!!
    Eu non me apuntei porque non me vexo con ese tipo de pantalóns... son máis clásica, ainda que igual calquera día me lanzo... porque me gusta moito velos postos en outras persoas.
    Veña!! pon o gadchet ese que eu tamén me quero quedar por aquí de seguidora!!
    Biquiños gordos. Ana.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Gracias Ani!, creo que xa puexen o gadchet... Anímate a coser un, ainda que sexa coma pixama, son comodísimos. Eu teño unha teliña polar por ahí que creo vou facerme un quentiño para estas noites de inverno galaicos. E para o verán, para a praia son unha delicia, jejejejeee.

      Biquiños!!!

      Excluir
  4. Quedou xenial! E non sabía que na feira de Santiago había telas... e menos a tan bo prezo! Eu teño mercado cousas interesantes os domingos en Padrón. A ver cando me escapo do traballo un xoves para botar unha ollada :-)

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Hai varias postos, algúns de teas de tenda que teñen os prezos máis ou menos como na tenda física, pero sempre cae algún posto de "liquidacións" de tendas que compran a granel e tes ofertazas/chollazos!!! anímate. Eu neste postiño merquei, varias de camiseta, esta de sudadeira fina e unha de LINO!!!! por 3€ metro. A de lino é unha gozada.
      Ademáis esta tempada o producto estrela, debe ser polo boom do DIY, son as liquidacións de mercerías: Fíos gutterman/DMC/phildor a 0,50 €, bobinas de perle e fíos(das mesmas marcas) para ganchillo, puntilla, bordado, tapicería.... por 0,50€, 1€ vamos.. unha marabilla :P

      Eu ando buscando un hoquiño para ir á de Padrón, pero é que é taaaan grande que me da pereza polo de onde aparcar o coche.
      Bks***

      Excluir

Anímate a Comentar